Αρχίζει πάλι να νυχτώνει
και φοβάμαι
πως θα περάσει πάλι
ετούτη η βραδιά.
Δεν έχω όρεξη να δω
κανέναν φίλο
εσύ μου λείπεις κι όλα
μοιάζουν ξενιτιά.
Χωρίς εσένα η ζωή μου σταματάει.
Θέλω να βγω έξω στους
δρόμους να σε βρω.
Να δεις στα μάτια μου
τι κάνει το μαράζι.
Πως διαλύθηκα
μετά τον χωρισμό.
Αρχίζει η νύχτα
το τραγούδι της να λέει
και ένα ρίγος
το κορμί διαπερνά.
Στο άδειο μου σπίτι
τριγυρνάει η σκιά σου
και η απουσία σου
φωνάζει σιωπηλά.
Απ' το παράθυρο
κοιτάω έξω στον δρόμο
μήπως φανείς και
όλα αλλάξουν ξαφνικά.