Αρχίζει πάλι να νυχτώνει
και φοβάμαι
πως θα περάσει πάλι
ετούτη η βραδιά. 

Δεν έχω όρεξη να δω
κανέναν φίλο
εσύ μου λείπεις κι όλα
μοιάζουν ξενιτιά. 

Χωρίς εσένα η ζωή μου σταματάει.

Θέλω να βγω έξω στους 
δρόμους να σε βρω.

Να δεις στα μάτια μου 
τι κάνει το μαράζι.
Πως διαλύθηκα 
μετά τον χωρισμό. 

Αρχίζει η νύχτα
το τραγούδι της να λέει
και ένα ρίγος
το κορμί διαπερνά. 

Στο άδειο μου σπίτι
τριγυρνάει η σκιά σου
και η απουσία σου
φωνάζει σιωπηλά.

Απ' το παράθυρο
κοιτάω έξω στον δρόμο
μήπως φανείς και
όλα αλλάξουν ξαφνικά.